Thursday, November 26, 2009





I would like to invite everybody to joint my team in No 1 Unit Trust Company in Malaysia. My team is one of the top Agency in Malaysia. ( Top 3 lagi…)



We offered long term prospect in term of career growth, high flexibility of working hours, interactive commission, incentive and benefits as well as potential earning of huge income.



Antara kelebihan jadi UNIT TRUST CONSULTANT ialah :

1) Direct commission – sebagai permulaan, anda akan bermula sebagai UTC, dan seterusnya ada 3 level lagi sebelum anda mencapai tahap GAM. Begitu mudah sekali, 4 level sahaja.

2) Indirect Sales (overiding) - bila kita dah ade downline nanti, bleh dpt lagi indirect commission dari downline. Jadi amatlah digalak untuk kita membuat recruitment. Dengan cara ini group sales and juga group kita sendiri akan bertambah besar.


3) Year- end bonus - dapat bonus hujung tahun ikut total sales kita sepanjang tahun tersebut.

4) Free OVERSEA trip – jalan-jalan ke mana-mana je kat overseas yang company nak bawa kita pegi... tapi kena achieve target sales dulu la kan... trip selalunya seminggu, semua FOC. Kelas gitu…

5) Selain itu, ada satu indirect commission yang di panggil "Career Benefit"..komisyen ini di bayar setahun 12 kali, hehehe maknanyer tiap-tiap bulan la kan. Banyak lagi benefit lain macam Breakaway Bonus, Equalisation Bonus dan lain-lain lagi.


Kalau nak jadi agent, kena ada lesen drp FMUTM (federation malaysian unit trust manager) dulu. Untuk ambik lesen tu, new agent kena ambil exam dulu. Anda akan diberikan kelas khas untuk lesen tu (9am-5pm) tp jgn risau exam ni mudah je nk lulus dgn syarat study nota yang dibekalkan.

Fees yg dikenakan lebih kurang RM247.50 aje....Tapi ade satu berita baik!! if you all join group saya, then anda buat sales rm50,000 dan ke atas, fees tadi akan di REFUND balik.... so kirenye macam join free je la.. menarik kan?

Peluang kerjaya ini adalah open untuk everyone, tak kira anda berkelulusan apa. Minimum mesti lulus SPM. Training and personal guidance is freely provided.

Belum cuba belum tahu kan…


0 Comments:

Post a Comment